• Fesco-Sakhalin

    Venäläiselle Far Eastern Shipping Companylle (Fesco) rakennettu yhdistetty jäänmurtaja ja offshore-huolto- ja pelastusalus on todellakin yksi maailman pisimmälle kehitetyistä ja monipuolisimmista arktiseen toimintaan rakennetuista aluksista.

  • Antarcticaborg

    Antarcticaborg on varsin poikkeuksellinen alus: 65,1 metriä pitkän ja 16,4 metrin levyisen aluksen syväys lastattuna on vain 2,9 metriä.

  • Botnica

    MSV Botnica edustaa samaa konseptia kuin vanhemmat sisaraluksensa, mutta hieman pienemmässä mittakaavassa. Siihen on myös lisätty uusi ominaisuus, kannessa oleva rakenteellinen aukko (moon pool), jonka kautta voidaan suorittaa monenlaisia offshore-toimenpiteitä, kuten ROV-kaluston käyttäminen, vaikeammissa sääolosuhteissa kuin perinteisillä menetelmillä.

  • Röthelstein

    Röthelstein toimitettiin Helsingin telakalta vuonna 1995. Röthelsteinin kokonaispituus on 42,3 metriä ja leveys 10,0 metriä. Jäänmurtaja Röthelsteinin syväys on 2,0 metriä.

  • Nordica

    STX Europen rakentamat Fennica-luokan monitoimimurtajat toimivat avoveden aikaan öljynporausalan rakennustehtävissä eri puolilla maailmaa.

  • Fennica

    Mullistava konsepti, jossa yhdistyvät jäänmurtaja sekä offshore-huoltoalus merenalaiseen toimintaan, on todistanut lyömättömän kilpailukykynsä. Molemmat STX Finlandin aiemmin rakentamat monitoimimurtajat, MSV Fennica ja MSV Nordica, ovat suoriutuneet erinomaisesti raskaimmistakin tehtävistä, joita työaluksen voi odottaa hoitavan.

  • Taymyr and Vaygach

    Taymyr toimitettiin Helsingin telakalta vuonna 1989 ja Vaygah 1990.

  • Kontio

    Jäänmurtaja Kontio toimitettiin Helsingin telakalta vuonna 1987. Aluksen kokonaispituus on 99 metriä ja leveys 24,2 metriä. Kontion syväys on 8 metriä ja nopeus 18,5 solmua.

  • Otso

    Jäänmurtaja Otso toimitettiin Helsingin telakalta vuonna 1986.